FAQ

Q: Hvor mange DELTAKERE er det plass til?

A: Alle våre aktiviteter har plass til minst 30 personer per gruppe. Ved paintball kan vi dele opp i lag og spille turnering så antall er ubegrenset.
 

Q: Hvordan fungerer elektrosjokk?

A: Dere henter utstyret dagen før. Levering avtaler vi. Dersom dere har bestilt utenfor regionen kan vi sende per post.
 

Q: Er det gratis avbestilling?

A: Dere kan gratis avbestille aktiviteten 30 dager før booket dato. Dersom aktiviteten avbestilles etter 30 dager skal hele bookingen betales for. I høysesongen (mai-august) så er vi fullbooket hver helg. Våre avbestillingsregler er til for at alle våre kunder skal få muligheten til å booke tid og at vi ikke skal miste plasser dagene før selve datoen.


Q: Hvordan betaler vi?

A: Du mottar en faktura per epost.


Q: Bestemmer vi selv sanger til innspilling?

A: Ja. Vi har nesten 99% av alle internasjonale sanger klar til dere. På grunn av rettigheter til materialet så bruker vi ikke norske sanger med mindre dere selv kan stille med karaoke/instrumentalversjon av sangen. Vi oppfordrer alle til å sende oss sangvalget senest dagen før slik at vi kan ha alt klart til dere kommer så slipper dere bruke tiden i studio på å bli enige. 


Q: Kan vi ta med medbrakt alkohol? 

A: Ja! Ta gjerne med medbrakt drikke. Vi har kjøleskap i studio hvor dere kan kjøle ned drikkevarer, innbydende toaletter og et fint lounge område. 


Q: Velger vi film scene selv til dubbing av film? 

A: Dere kan velge selv på forhånd og da sendes navnet på filmen eller scenen til oss på mail i forkant av oppmøte. Hvis ikke kan dere velge når dere ankommer studio (som de fleste velger). Dere lager eget manuskript til scenen.